All work and no play...

Nej det blev jobb hela dagen idag och ingen handbollsmatch i karlstad. Även om jag skulle behövt komma dit och hämta mitt stativ och det. Men men får ta en resa senare sen när jag får råd.

Har även haft ett riktigt bra samtal med Bobba idag. Han ringde och kollade om jag skulle komma ner på nyår men jag är ju redan bortlovad till Visby och fest med Herr Andersson. (nej inte Neo i matrix ;P ) Så det får bli en annan gång det blir fest i skåne. Samtidigt som jag längtar tillbaka som fasiken dit. Så jag får ta en vecka när min möjlighet att ha praktik är över till att fara ner dit och söka en massa jobb och så. För det hade varit härligt att flytta ner igen.

Inte för att jag inte trivs i lidköping men där nere har jag massor av vänner och jag trivdes faktiskt i staden. Kändes lagom stor.


Nu tappade jag tråden helt eftersom det är en massa folk som skriver till mig på msn.

Men jag kan ju skriva en sak till iaf.

Jag la ut en annons på porrigt.se där jag skrev såhär:

"Ganska normal kille som varit extra snäll iår önskar sig en söt, sportintresserad, kåt, exibitionistisk flicka för dejt, sex och kanske förhållande....

Finns det någon där ute eller ska jag äta mer pepparkakor till nästa år?"

Har inte fått några svar än men en massa kommentarer på mina bilder och ett par som sagt hej iaf. Mer än innan...


Kommer nog mer senare när jag kommer på ngt att skriva.. Kram Joel

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0