Christmas Day and travel

Sitter hemma hos far just nu och väntar på att maten ska bli klar. Ska äta lite här och vara social innan det blir dags att gå hem till brandin efter 19tiden och träffa alla vänner.

Det är en av de sakerna jag fortfarande gillar med Julen. Juldagen med alla polare. Tradition sen vi fyllde 18 och fick börja gå på krogen. Men nu skiter vi i krogen och sitter bara där och umgås. Precis som det ska vara.


Sen imorgon så far jag till mormor för att umgås lite med henne innan jag åker till Viby över nyår på torsdag. Ska bli riktigt skoj att se fredriks lägenhet. Spela massa tvspel. Se på film och umgås jävlar.
För fredrik är en kille som jag saknar massor nu när han läser.

Så är jag på Gotland till 2:a januari då jag far hem igen. Förhoppningsvis blir det en fika i stockholm på vägen hem oxå. Men det märker vi...




God fortsättning på er!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0