Fuck off with your smile

Kom precis hem från jobbet. Eller ja precis och precis. Var uppe på Gabriels och tog mig en öl efter jobbet. Kände att jag ville det... Var väl en sådär smart ide.

Ända sen jag berättade för Nemo hur jag kände så var det bra när vi var och tog en öl. Det funkade bra när vi var och skulle se på handboll. Men sen sket det sig någonstans. Kanske för att hon blev sotis eller något för att Pyssling sov hos mig i helgen. Eller jag vet inte. Jag är ju inte intresserad av pyssling på det sättet. Och att man låter en tjejkompis sova på ens arm tycker inte jag är så farligt. Speciellt inte när Nemo inte har visat något som helst intresse alls. Jag menar hade hon delat någon av mina tankar så hade hon väl svarat på mitt mail och förklarat sig? Eller?

Jag begriper mig inte på tjejer alls längre. Önskar jag hade lika lätt för att ta upp kontakten med folk över nätet som jag en gång hade. Då gick det inte mer än ett par veckor innan man hade fått upp ögonen för någon ny intressant person. Men jag har blivit för sårad. Jag vet om att jag inte pallar med ett distansförhållande igen, jag har inte råd att resa land och rike runt för att träffas samt att jag inte är tillräckligt säker i mig själv för att orka traggla mig igen den långa vägen för att träffa någon på nätet.

Iof så funkar det ju inte att träffa någon IRL heller just nu så jag vet inte vad jag ska göra.


Imorgon så är det handbollsmatch. Borta mot Hammarö i karlstad. Skulle vilja åka med men eftersom jag varit borta från jobbet i två dagar kändes det knas att direkt komma och fråga om jag fick vara ledig från klockan 15 på fredag. Så jag tänkte göra som så att jag tänkte fejka att jag glömt bort att fråga och fråga imorgon. Får förmodligen ett nej men då får jag spela Blag och dominera så. Även om jag gärna hade åkt upp till karlstad så jag kunde få mitt stativ och kanske ta kameran en stund. Sebbe och jag köpte ju en ihop som jag lät honom ha där uppe nu sen jag flytta. Tänkte kolla om jag kunde ha den nu i vår eller något. För jag vill spela in små kortfilmer och kanske någon musikvideo eller något sådant.  Jag vet inte. Men det blir förmodligen ingen karlstadresa för mig imorgon ändå. Då blir det nog filmkväll med Blondie eller cskväll framför datan.

Hur som helst så bryr jag mig inte vad som händer imorgon. Det märker vi.... Tror jag ska sluta bry mig om vad som händer i framtiden och bara leva i nuet. Det är ju så killarna som får fitta gör.....


Btw. Vad tycks om nya layouten?  Jag vet inte om jag är helnöjd eller halvnöjd ännu....

Joel : Flickornas pojk-vän


Kommentarer
Postat av: mady

men oj, vilken snygg design du fått ihop ^^

2007-12-14 @ 02:08:19
URL: http://kandykills.blogg.se
Postat av: sofie

jag älskar din layout, och vi får träffas och kramas lite. jag måste få lite närhet!!!

2007-12-14 @ 02:36:30
URL: http://soofiie.blogg.se
Postat av: Doris

Jag tycker verkligen om din layout den va snygg.. och tack för att du fixade iordning mig den blev as cool ju hehe :P

2007-12-14 @ 12:03:57
URL: http://Thedoris.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0