Slå in pannbenet på första bästa idiot...

... så mår jag just nu. Måste få ur mig mina aggresioner på ngt sätt. Men det löser sig nog ikväll med massor av öl, fishermans och jäger. Så det blir nog görsköj.

Annars så är det skit.


Finns massor jag egentligen skulle behöva skriva av mig men jag pallar inte det längre. Orkar man inte bry sig tillräckligt mkt för att kommentera så orkar jag inte skriva. även om jag skriver för min egen skull och inte för eran....



Så fuck off and die.

THE BLOGG IS DEAD! (or i wish i was)

Kommentarer
Postat av: Annarki

neejeee...!!

2007-12-11 @ 00:09:14
URL: http://annad.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0