1 november

Dagen har varit ganska annorlunda. Först i morses så var det simning. Tyvärr var den söta flickan i gruppen inte med. (för er som inte vet så går jag ett arbetsmarknadspolitisktprogam) Men jag fick flexa musklerna lite för henne bästa polare i kursen iaf. Har jag tur och hon e lite nyfiken så kommer dom nog nämna det hela. Inte för att jag egentligen bryr mig då jag bestämt mig för att inte tänka på tjejer på ett romantiskt plan innan jag fått jobb och egen lägenhet.
Hur som helst. Sen var det träning där jag fick spela 9meter för ovanlighetens skull. Har inte lirat där på jag vet inte hur länge. Iaf sen jag var Apojk. Och  det var ju ett tag sen. Fick hänga dit ett par skott utifrån och ett par bra inspel. Men jag kan bättre. Bara ovan liksom. Sen efterträningen såg jag att jag hade två missade samtal från Nemo, (fröken fisk för er som läst thegreatpretender.blogg.se) Hade ju föreslagit lite öl och skitsnack nu när jag fått rensa ur mig vad jag tänker och tycker om henne. Och att jag bestämt mig för att bara vara polare med henne. Det med öl var faktiskt hennes idé som svar på mailet. Men igår kunde jag inte så det fick bli idag. Och jag hade skitkul. Tog en massa bilder från krogen men det kommer imorgon när jag har orken att ladda in dom på datan. För efter ett par öl så känns inte det så motiverande. Då vill man mest sova, Så det ska jag göra nu. Lägga mig och sluta ögonen till tonerna av Navids sjuka tankar och drömma drömmar om en framtid som mest liknar dåtid om 100 år. ;P

Kram Joel

Kommentarer
Postat av: sofie

åh, du är välkommen precis när som helst! Jag kom ju aldrig till dig iKarlstad, så du får väl vara bättre och komma till mig i Gamleby! Som sagt, när som helst, de två närmaste helgerna är lite köriga dock. Annars så! :)

2007-11-03 @ 12:14:30
URL: http://soofiie.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0