Female [FE MAL E]

Ligger här i sängen och funderar på massor. Men framförallt flickor. Eller det kvinnliga könet. Hur mkt jag saknar att ha någon att kalla för min. Ngn att älska och bli älskad av. För jag har verkligen tröttnat på att vara singel. För jag är inte en sån kille som knullar runt eller tycker om att gå på krogen för att ragga. Heller sex 100 ggr men samma tjej än en gång med 100 tjejer. Sån e jag.
Det jobbigaste med det hela är min "curse" att jag blir polare med dom flickorna jag blir attraherad av både utseende mässigt och personlighetsmässigt. Varför blir det så? Är det ngt jag gör som jag gör fel? Eller är det ngt annat med mig som är fel? Jag menar jag har inte hånglat eller haft sex sedan midsommar.  Och då kunde jag inte prestera för fullt pga av dom där jävla antidepp pillren... Önskar jag aldrig hade börjat med dom. Då kanske saker och ting hade sett annorlunda ut. Men man vet aldrig och det är inget man kan göra ngt åt nu.

Nej nu blir det en macka så jag får i mig lite i magen...

Ska bli bättre på att blogga. Jag känner att jag behöver det....


Kram Joel

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0