I know Im bad

Men som jag säkert skrivit flera gånger nu så ska jag bättra mig i mitt bloggskrivande. Har bara inte haft motivationen att släppa in ngn i det kaos jag kallar liv. Men jag ska bättra mig. Så jag inte tappar kontakten med er jag tyvärr inte pratar med lika ofta längre. För jag saknar er...

Om 7 dagar fyller jag 24 år. Jag börjar bli gammal nu. Men jag känner mig inte speciellt gammal. Kanske för att jag mest umgås med folk som är yngre än mig själv. Vilket egentligen borde få mig att känna mig äldre då jag gått igenom en hel del som dom har framför sig. Hur som helst så ser jag väl inte direkt fram emot min födelsedag. Känns inte som det kommer hända ngt speciellt den dan ändå... Kanske praktik och sen träning. Presenter börjar jag nästan bli för gammal för. Men jag har en önskelista ändå. ;P

Joels Önskelista för födelsedag och nyår. (utan inbördesordning)
Blixt till systemkameran.
Pengar.
Vinterskor.
Ett jobb.
Sex (det är faan 156 dagar sen idag, och det blir ju 163 dagar på min födelsedag, sen jag hade sex senast)
Biljett ToR till Gotland över nyår. (kanske får av mor)

Så ser det ut.
Men nu ska jag dra iväg och träna har jag tänkt. Bortamatch på torsdag mot Trollhättan. Då jävlar ska jag upp i mina 5 mål per match...

Kommentarer
Postat av: sofie

Fick du det du ville ha? : )

2007-12-04 @ 18:48:29
URL: http://soofiie.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0