24 timmar

Kvar tills jag står i landskrona igen. Det riktigt pirrar i kroppen på mig. Håller på att packa. Mest kläder men även lite annat jag inte kan leva utan. Hade velat ta med mig allt på en gång men jag måste ju få jobbet först. Så håll en tumme för mig på tisdag. Annars kanske ni vet ngt ställe i landskrona med omnejd där det behövs personal? Jag tar nästan vilket jobb som helst. Bara jag kan vara kvar där nere. Skåne in my västgötska hjärta! :D



1. Vattentornet 2. Vy från mitt fönster på Rönnebergsgatan när jag bodde i LA 3. Mig på ngn fest när jag var på besök. 4. Jag och min älskling Bobba nyår 04/05

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0