Homesick

Nej jag är inte hemkär men hemma och sjuk. Så då har jag bytat låt i veckans låt till en låt som inte är så mkt party utan mer ger tid och stimulans till eftertanke. Nämligen till Cobra Charlie med Skrik om du brinner. En låt som jag borde ha lyssnat sönder så mkt jag lyssnat på den, men den e fortfarande lika bra. Den nästan vaggvise liknande mellodin men tryckande bas som känns ända in till själen. Lägg sedan dit en smått kaotisk text som bäst beskrivs med att du målar med alla färger i kritasken samtidigt. Helt underbar låt helt enkelt. Lyssna och njut. :D

Sen kan du även gå in på Navids blogg oxå. Hans blogg är nästan lika underbar med sina tankar. Önskar jag vore lika kreativ i mitt skrivande och framförallt lika smart och intressant.

Aja ska försöka sluta skaka av köld här nu. Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: navid och charlie

grym bakgrundslåt kompis. det går hur bra som helst att använda den. peace n & c

2008-04-10 @ 10:11:13
URL: http://navid.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0