Koka soppa på en spik

Gjorde inte jag idag utan jag mitt klantarsle trampade på den. Och det värsta med det hela var att jag bar på en riktigt tung balk när jag gjorde det som jag inte ville släppa heller för jag hade bara typ 2 meter kvar till där jag skulle lämna den. Så vad gör jag? Jo eftersom den rostiga nästan 100 åriga spiken satt i höger häl så gick jag på tå på den foten. Sen var det bara att dra ur den. Sen blev det cigg och tvätta med vatten och göra plåster av dagens metro. Och sen jobba vidare.

Idag har varit en bra dag på jobbet. Eller rolig iaf. Har lekt letherface idag. För er som inte är lika mkt film idioter som jag så är letherface elakingen i Texas Chainsaw massacre (Motorsågsmassakern). Sen är jag ju lite tekniskt nyfiken av mig så jag har nästan plockat isär motorsågen i beståndsdelar när den inte ville starta. Det var innan jag insåg att jag hade satt på nödstoppen och inte släppt på den igen. ;P Imorgon blir det mer leatherface. Ska försöka få tag i min digicam kanske så jag kan ta en bild på hur jag ser ut när jag jobbar. Är jättesöt. Not. ;P


Inte jag utan riktiga leatherface för er som inte sett filmen.

I övriga nyhet så har jag blivit kär i photoshop brushes. Om ni inte märkte det på omröstningen här nedanför. Ska ut och leta efter fler snygga brushes/penslar att använda. Om ngn har ett bra tips så säg bara till.

Sen har jag kommit på en tävling oxå. Jag lyssnar ju på min ipod hela dagarna när jag jobbar så jag hör ju en hel del musik. Tänkte citera en textrad och se om ni vet vilken låt det är. Den första som svarar rätt länkas till när nästa inlägg skrivs. :D

Musikcitatet lyder : "Masturbation saved his life" (Tips 3:18 in i låten)

Sol över er väg!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0