Musiktipset.

Blev inte så att jag bytte låt utan jag la till 4 nya låtar.

Första låten jag la till var "Dj Johan Badh ft M Dee J - Inget med dig som är underbart" För ibland är det skönt att bara hata. Plus att den låten är otroligt nice rent musikmässigt. Klassiker på mina uppvärmningsskivor. Så står man och mimar med i låten när man stretchar innan match vänd mot motståndarna.

Andra låten som kom med var "U96 - Night in motion" En låt som för mig tillbaka till min barndom då den var med på första samlingsskivan jag någonsin köpte. Köpte nämligen tre skivor somtidigt som jag köpte min cdspelare på den tiden. Robert Broberg med Målarrock , Pet shop boys med deras orangea skiva som innehöll Go west och sen en samlingsskiva jag tyvärr glömt namnet på med massa sköna låtar på. Bland annat denna.

Tredje låten jag la in på listan var "The Toydolls - Nellie the elephant" En låt man faan inte kan deppa till. Så fort refrängen kommer så sitter man där som en lättpåverkad idiot och mimar/sjunger med och ler...

Fjärde låten är "Phalanx - Symphony in G minor" En låt som gör mig lugn och harmonisk. Skulle nog kunna somna till den vart som helst typ. Så den får jag inte lyssna på när jag kör bil :P


Hope you like it!

Kommentarer
Postat av: Blondie

fan va härligt att höra Nellie igen.....klart en av de bästa festlåtarna....=)

2008-04-12 @ 17:13:54
URL: http://tfbit.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0