Varför är jag singel?

Har fått den frågan ett par gånger som jag skrev i förra inlägget. "Varför är du singel för? Du som är snygg/söt/trevlig."  
 
Jag tror inte jag kan överdriva om hur mkt jag avskyr den frågan. Är det inte bättre att fråga rakt ut istället det man egentligen vill veta? Vad har du för problem jag bör känna till? För kom inte och säg att man kan mena det som en komplimang. Då vet man inte vad en komplimang är. När jag får den frågan backar jag tillbaka och pratar oftast inte med den flickan ngt mer. Har hänt ett antal ggr. Jag tycker det är en sån fruktansvärd turnoff så det finns inte.
Tyvärr. För det har gjort att man kanske inte varit lika trevlig och lärt känna säkert väldigt trevliga flickor. Men det funkar inte för mig helt enkelt. Än så länge har klarat mig ifrån att få frågan i sängen men det skulle inte förvåna mig om den frågan dyker inom en framtid. Brukar ju ha sån tur. Och det spelar ingen roll om det så skulle vara Amy Smart (som jag tycker är supersöt och sexig med sitt leende och när hon biter sig i underläppen) som ställer frågan när hon rider mig. Jag drar mig ur, tar på mig kläderna och går. (okej kanske inte med Amy Smart men ni fattar poängen)

Nej om man kanske skulle fixa lite till med mina nya extrasidor till bloggen. Även om jag inte vet om det är ngt som ni skulle uppskatta. Får ju tyvärr inte så mkt respons som jag hade hoppats på men men. Bloggen skriver jag ju för min egen del. Även om jag hoppas jag kan underhålla eller få er att reflektera över saker. Men eftersom ni inte kommenterar vet jag ju inte om ni uppskattar min blogg eller om det är ngt ni vill jag ska utveckla/skriva om.
Men men det kanske vänder innan jag gifter mig. Vem vet.

Kram på er. (På fredag är det jag som dansar rumpan av mig !)


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag påpekar inte din blogg för du vet att jag bara är avundsjuk. Helt grön är jag, skulle jag bo i skogen skulle nog ingen hitta mig :O
Jag skriver heller inga varma kommentarer i dina mindre glada blogginlägg för jag anser att mitt sms var mer personligt och direkt till dig. Inte några ord på en sida.
Muffinsarna var mycket goda :D
Dock gav du fan i att svara tillbaka när jag väl svarade på ditt sms, VAD VAR DET JAG SA ?! DU KAN INTE SMS:A!!
Nu ska jag duscha å sen ska jag å kakan baka kaka :D

2008-04-17 @ 19:41:56
URL: http://dizzythoughts.blogg.se
Postat av: Annarki

utveckling ar alltid bra...

2008-04-18 @ 04:29:08
URL: http://annad.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0