What to write...

Jag vet att jag tidigare sagt att jag skriver bloggen för mig själv och inte för er som läser den. Men nu med fler läsare som förhoppningsvis tycker att min blogg är lite intressant vill jag göra den ännumera intressant. För jag ser mig själv som en person som upplevt mkt och har ganska sunda värderingar. Så nu vill jag ha en liten frågestund. Ställ en fråga om vad som helst och jag svarar. Ställ gärna frågorna i chattboxen så blir det lättare att skapa ett nytt inlägg för varje svar istället för att svara på allt på en gång. Så kan det bli mer flytande. Låt mig vara Mr.Knowitall (nej jag vet inte allt men det är en klassisk amerikans tidningsperson som folk kunde skriva in och fråga om allt med)

Så go ahead make my day!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0