Äntligen!

Säsong 5 är här. One Tree har börjat sändas i Usa igen. Dom två första avsnitten sändes i tisdagskväll där borta och jag hade dom på datan vid 6 tiden på onsdag morgon. Sen var det bara att luta sig tillbaka och njuta. :D
Jag kan inte rikigt beskriva vad det är som får mig att älska just den serien men ngt är det. Och denna säsongen har en ny underbar skådis. Naleys son. Så klockren. Helt underbar unge ju. Se avsnitten så förstår ni.
Enda nackdelen med serien är att jag har sett och läst att dom ska ha en gästskådis ett par avsnitt med början i nästa. Sist dom hade det var det skitbra Men då var det basisten i Fall Out Boy. Denna gången är det K-fed. Och honom gillar jag inte. Bara av ren princip sak. Visst han kanske är asschysst som människa. Men jag har svårt för kändisar som blivit kändisar bara för att dom knullat en kändis. Samma sak med Runar. Han är ju bara känd för en sak. Hade han inte satt på Carola så hade inte nån jävel vetat vem han var. Men vi får väl se hur det går. Hoppas han inte är med så mkt och hoppas inte att han får ngn romans med någon av flickorna utan han bara är med och är dryg.

Ser du oxå på OTH så kan du väl säga till så kan vi disskutera det hela.. Har inte så många polare att disskutera OTH med tyvärr. ;P


I övrigt så känner jag att jag är påväg ner i min depressions spiral igen och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Känner mig sjukt osocial och vill helst av allt inte träffa folk över huvudtaget utan bara sitta hemma. Men nackdelen med det är ju att då blir jag väldigt rastlös och vet inte vad jag ska hitta på. Det känns skitskumt. Men shit happens i guess. Bara sätta på sig sitt fejkade smile och säga. "Jag mår bra"

Hade egentligen velat lägga mig ner och slängt på ngn film just nu men då hade jag förmodligen somnat och jag har lovat att möta Micke vid halv 11 för att gå till Harrys och ta en öl med Jocke som fyller år idag. Lika bra att göra det idag så kanske jag kan få hålla mig för mig själv imorgon och resten av helgen. För jag är inte det minsta fest sugen. Eller jag är sugen på att dricka öl. Men inte med ngn annan utan bara för mig själv. Alkolist varning kanske?
Eller jag vet inte. Och jag bryr mig snart inte heller. Life aint what it's suposed to be.


Kommentarer
Postat av: L

okej..den typen killar du verkar höra till brukar vanligtvis inte tilltala mig..men efter att ha funnit din blogg efter några glas rött i min ensamhet en lördagkväll kommer jag på mig själv att gilla det sällskap du ger mig..undra om det är vinet eller det du skriver jag tycker om..??

2008-01-13 @ 00:23:10
Postat av: Linda

Jag älskar också One Tree Hill! :D

2008-02-10 @ 00:02:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: L|ten

One tree hill :O
inte sett den serien på år och dar, lever den fortfarande ?
Kanske vore något man skulle kika på om nätterna när alla sover.
Miljoner till helgen då, kladdkakekungen ;)

2008-02-11 @ 00:37:09
URL: http://dizzythoughts.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0