Time on my mind

Är tillbaka från gotland. Eller det har jag varit några dagar nu. Men ändå. Var väl sådär. Kunde nog ha åkt till ställen där jag haft roligare. Men det är lätt att vara efterklok.

Fick en rolig kommentar pga av det senaste inlägget där jag beskrev lite om drömtjejen.
"hahaha, du kanske ska sänka ribban lite, om du anser en tjej som inte gillar porr, som psykiskt störd.
& du snackar om att du är så nöjd med bara platoniska relationer, men ändå refererar du i alla dina inlägg om hur länge sen det var du hade sex & sex är oftast huvudsaken.

går inte riktigt ihop för mej. tell me?"

Tänkte försöka mig på att besvara det hela i ett inlägg istället för att skriva fram och tillbaka med hon som fråga. Så blir det ngt skrivet i bloggen oxå.

Jag anser inte att en tjej som inte gillar porr som psykiskt störd. Vad jag menade med det jag skrev där var väl mer riktat mot en polares flickvän som har totalförbjudit honom från att se på någon som helst form av porr även Moore och dom tidsskrifterna. Och enligt mig är Veckorevyn en större orsak till knepiga skönhetsideal och annorexia än vad herrtidningar är. Och jag står ändå för min åsikt att jag gillar porr. Men sen finns det ju en del porr som är dålig, och då menar jag inte för att dom är dåliga rent kvalitetsmässigt utan för att dom ger en snevriden syns på sex. Ska man titta på porr så måste man vara klar över att det är lika verkligt som vilken Arnold actionrulle som helst. Det är en illusion. Och då kan jag härleda till mitt stycke om sexuellt självsäker i förra inlägget. Att man kan kommunicera om sex.

Sen att jag är nöjd över att ha platoniska förhållanden stämmer, till viss del. För det har ju varit så att jag varit intresserad av vissa av mina tjejkompisar på ett mer än kompisplan men kännt att dom inte varit ute efter samma sak som jag. Och då har jag anpassat mig. Hellre att vara en bra polare som dom kan ringa till och gråta ut till än nån som dom går över till andra sidan för att undvika en när man möts på stan.

Och ja, en hel del av det jag skriver handlar om min brist på sex. Och det är väl kanske inte själva knullandet som jag menar alla gånger utan allt det andra. Kyssar, smek, förspel, se tjejen njuta, känna att man gör rätt.
För tyvärr har jag inte så bra självförtroende när det gäller tjejer av diverse olika anledningar. Och då har själva sexakten blivit lite som en bekräftelsefas för mig. Tyvärr. önskar att det inte var så. Och det är väl en anledning till att det gått så långt tid sen senast oxå. För visst har det funnits möjligheter till att få penetrera ngn. Men jag vill ha sex. Om du förstår vad jag menar? Vet att jag inte alltid är så lätt tolkad.

Kommentarer
Postat av: Annarki

Du är inte bara en bra vän som man kan gråta ut hos. Du är en bra vän som man kan skratta med, skoja med, festa med och föra bra diskussioner med. Glöm inte det! Kram

2008-01-22 @ 04:31:56
URL: http://annad.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0