Lååååååååångtråkigt..

Sitter här själv i lägenheten. Bobbster är hos Fred och lanar. Hade ingen direkt lust att hänga med dit så jag blev hemma. Men det är lite långtråkigt. Det är lixom inte ens kul att surfa porr eller spela cs. Och på tvn är det inget bra alls... Får leta rundor och se om jag inte hittar ngn film som kan verka värd att se. Såg en halvbra film inatt som var lite knas. in the name of the king hette den. Kändes som om det saknade vissa grejjer som hade varit bra för storyn. Men man kan inte få allt. Räcker med att man får en blond Kristanna Loken. Så varför klaga. :P

Annars så blir det jobb imorgon. Ska bli skönt att göra ngt annat än att sitta hemma.

Nej nu ska vi leta film. Kyss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: lilla syster,

vi har planer på att dra oss ner och hälsa på dej en dag, :D <3 fast jag ska ha en kompis med mej. Först tänkte jag att jag kunde stanna hos dej och sen åka hem tidigare men jag tog med mej en kompis istället. Hanna om du kommer ihåg henne. :) saknar dej bror ! <3 Love you

2008-07-21 @ 12:28:02
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0