Do what i need

Har typ sovit halva dagen idag. Bara slöat. Vilket har varit otroligt skönt. Känner mig fortfarande jävligt slö. Men det är så det ska vara dagen efter man har festat.  Då ska man ta det lugnt och vara slö.
Visst hade det varit skönare om man hade ngn flicka att ligga i soffan och vara slö tillsammans med men man kan ju inte få allt.

Sitter hos bror just nu och småglor på tvn. Är fortfarande helt kraftlös ikroppen och knoppen.. Sitter och funderar på en massa saker. Bland annat vad det är med "oss" killar och porr. Bläddra igen om en porrtidning här och visst blev jag hmmm engagerad så att säga men egentligen varför? Tjejerna på bilderna ser nästan löjligt fejkat njutande ut och killarna grimaserar på ett onaturligt sätt. Ngt i dom som får mig att garva rejält inombords är alla kontaktannonser. Jag tror inte direkt att dom leder ngn stans. Dessutom är dom lite roligt skrivna. Speciellt om man läser lite mellan raderna.
.Men ändå så tycker jag om porr. Dom fyller mitt sexuella tomrum. För även om det var ett tag sen nu jag fick mig ngt sist så både jag saknar och inte saknar sex. Saknar mer känslan av samhörighet som sex ger en. Eller ngt sånt jag vet inte riktigt. Samtidigt hade det varit riktigt najs med ett megaknull. Sånt där då man känner att svetten droppar ner för ryggen och andetagen är så tunga och exalterade så man inte vet vart man vill ta sig till. Total eufori. Har varit med om det tidigare. Även om det nu var ett ganska bra tag sen. Men framtiden är ju längre än vad tiden som varit är så jag är ganska övertygad om att jag får uppleva det igen.

Men först och främst ska jag skaffa mig ett jobb så jag kan bygga upp mig själv och en framtid med mig.
För helt ärligt talat har jag ibland gått och tänkt på det här med varför jag lever. Och när det varit som mörkast har jag inte kommit fram till ngt som har gett mig ett tillfredsställande positivt svar. Men med dagar som igår när man har det skitkul så inser man vad livet är värt. Så mitt primära mål är att inte ha så mkt höga berg och djupa dalar utan mer ha en jämn nivå. Och då behövs det en trygg tillvaro.

Men nu ska jag runda av här tror jag innan jag spinner off helt utan kontroll. :P

Kram kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: PorrPappa

http://www.mandingovideos.com/

2009-12-20 @ 19:32:01

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0