Måndag morgon

Jupps. Vaknade väldigt tidigt idag. Vaknade 00:02. :P Men då somnade jag visst direkt efter jag kom hem igår. Var nog lite trötter. Men sånt är livet. Men jag lyckades faktiskt somna om ganska direkt inatt. Sen vaknade jag vid typ tio i 6 i morses. Och  då kände jag att det inte var ngn ide att somna om utan bättre att sysselsätta sig lite och hålla sig vaken.  Så jag har fixat lite i mitt musikarkiv, kollat på roliga klipp på youtube, läst lite bloggar och filosoferat över livet.

Just another manic monday...

Kommentarer
Postat av: Doris

Vilkn rolig morgon... Du joel jag tänkte fråga dig om du kan hjälpa mig med mina nya bilder på min blogg dom gr inte att förstora jag vet inte vad som har hänt. pussar

2008-03-17 @ 15:06:42
URL: http://Thedoris.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0