Just not keen on it...

Jag vet inte varför jag inte bloggar lika mkt längre. Känner delvis att jag saknar det samtidigt som jag inte orkar riktigt. Ska sätta mig och göra om designen tänkte jag så kanske jag får en nytändning.

Samtidigt är jag lite sugen på att starta om bloggen. Börja den fräsh från scratch och köra den ordentligt uppbyggd med kategorier och underbloggar. Men samtidigt så vill jag inte byta adress på den. Får kanske se om man inte kan få flytta hela bloggen till en underblogg som heter arkiv eller något sånt..

Men vi får se..

Kommentarer
Postat av: Lilla syster,

har du kollat om du kunde göra så ? :) hoppas min bror mår bra iaf, och vad önskar du dej när du fyller år ? de är ju snart :) <3 Kram älskar dej

2008-11-29 @ 11:42:22
Postat av: Mady

Grattis i efterskott!! ^^



Det är väl 3 December? o.O

2008-12-04 @ 20:28:35
URL: http://kandykills.blogg.se/
Postat av: Annarki

oh, radera inte historiken bara... det gjorde jag. du kommer att angra dig.

2008-12-09 @ 00:18:33
URL: http://annad.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0