Bilder från bröllopsform

Här kommer bilderna från de avsnitten av bröllopsform jag ännu inte lagt upp.

Avsnitt 2.

Niklas och Camilla

1.  2.  3.  

Avsnitt 3.

Martin & Sofie

1.  2.  3.

Avsnitt 4.

Kimmo & Helena

1.  2.  3.


En av dom bästa bilderna jag tog under mitt uppdrag uppe under bröllopsform är just sista bilden Kimmo & Helena 3.
Ni som såg programmet såg hur kära dom var fortfarande och jag tycker det känns om jag fångade just den känslan på bild där på bild 3. Men jag är otroligt tacksam och nöjd över alla bilder jag tog. Tack till paren och all lycka till er under fortsättningen av resan!  


Nu till mig. Har kännt att jag skulle velat skriva av mig de senaste dagarna men har inte kännt mig direkt motiverad för det. Har inte haft orken riktigt. Vilket känns knas. Jag har satt mig och loggat in för att skriva. Börjar skriva och låtit 3-4 rader blöda ur fingrarna på mig innan allt bara fryser sig och jag tar bort det och raderar det. Sen loggar jag ut och gör något annat. Som att läsa, se på film eller spela xbox360. Tycker inte om när jag flyr in i andra världar för att jag inte riktigt orkar med min egen. Det skrämmer mig lite. Men fick jag välja vilken värld jag skulle fly in i så ska jag försöka fly mer in i böcker än i något annat. Har läst 2 riktigt bra böcker på senaste tiden.
The Dirt. Boken om Motley Crue från starten till nutid. Samt boken som basisten i Motley släppte Nikki Sixx: Heroin Diaries. Om lite över ett år under hans herionmissbruk. Båda böckerna är brutalt ärliga och visar en värld som inte många får se. Jag rekommenderar dom båda väldigt mkt. Läs dom!
The Dirt:  Heroin Diaries: 


Nej jag ska väl försöka göra något vettigt resten av kvällen. Som att ladda in bilderna från festen förra helgen här och Navids spelning i Röstånga. mer om det senare förmodligen. Funderar även på att fixa om designen. Tycker numera att det är lite för plottrig. Men vi får se...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack till sofie som fixade så joel fick ha riktigt kul i en vecka, samt träffa humörsvängningssofie

2008-11-17 @ 23:03:20

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0