Ny design.

Dock inte helt klar än. Har inte ens börjat med att fixa felen på komentar sidorna eller kollat alls på dom. Ska ta det under morgon dagen tänkte jag. Är annars väldigt nöjd med min design. Ska bara få bort barnsjukdommarna så ni ser den så som jag vill att ni ska se den.

Annars då?

Helgen var trevlig. Blev kanske lite mkt öl i lördags med tanke på att jag hade handbollsmatch men träffade en gammal bekant ute (Tommy från Gunnesbo) så då var det ju bara att hänga med till nästa ställe. Och sen vann man lite på blackjacken så jag tog med mig Bobba och gick in på Tages sista timmen där och dansade lite. Var trevligt.

Något som inte var riktigt lika trevligt var slutresultatet på handbollsmatchen. 28-30. Förlust med 2 pissbollar. Vilket jag kan svälja om det är så att andra laget är bättre än en men inte när det är så att vi för dagen var sämre. Vi borde piskat dom idioterna i Lundagård med minst 5-7 bollar. Så det sved lite. Eller ganska mkt om jag ska vara ärlig.

Sen idag så har det varit jobb och som vanligt blir man inringd och ombedd att komma upp så fort man bara kan. Har tröttnat ganska rejält på det då det är svårt att planera saker och åka bort. För jag behöver ju verkligen jobba så jag tjänar pengar. Har iof sökt ett par andra arbeten så jag hoppas ni läsare där ute håller tummen för mig.

Sen är det snart dags för programmet bröllopsform att sändas. Ser fram emot det så jag äntligen kan publicera lite av bilderna jag tog uppe i stockholm. Torsdagen den 9:e Oktober klockan 20:00 på Tv4 är det dags. Och första paret ut är David och Ann-Maria. Kommer vara en otrolig fin cermoni kan jag lova men mkt känslor. (var inte någon i inspelningsteamet som hade ett öga torrt)

Men nu ska jag antingen fara vidare i html jungeln, se lite på amerikansk fotboll, slänga på någon film, spela xbox 360 eller sova.

natten!

ps. är det bara för mig som youtube verkar vara dött? .ds

Kommentarer
Postat av: Annarki

ojojojojoj SNYGGT! och va SNYGG du är!!! kram

2008-09-30 @ 13:55:56
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Ann-Maria/Bröllopsform

Hej hej!



Ann-Maria (BF) här! Hittade hit till din blogg och såg att du skrivit om oss och vår cermoni. Jag ser med spänning fram emot morgondagen och premiären på tv 4. Vi är dessutom första paret ut! Kram på dig!

2008-10-08 @ 22:13:55

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0