Time to work...

... again..

Mitt senaste dygn har varit ganska fyllt med jobb. Började igår vid 0730 till till 16:15
Sen var det hem och diska och lägga sig för att sova. Upp vid 21:30 ca för att börja jobba 22-06.
Sen hem och sova för att gå upp vid 13 och dra iväg till jobbet så fort jag skrivit klart detta inlägg för att jobba 16-20.
Så det blir ett par timmars jobb iaf. Ska väl inte klaga allt för mkt när man som jag är timanställd vid behov och folk är sjuka så det är det stort behov på jobbet. Men ändå så ska det bli skönt att vara ledig imorgon. Iof så är det handbollsmatch då så jätteledig är jag inte. Sen på söndag så är det jobb från 13:30 till 22.

Så helgen blir det mkt arbete och väldigt lite leka tror jag (läs supa).
Är iof inte jätte leksugen så det kan vara rätt skönt att bara ta det lugnt. (åter igen läs supa)

Däremot så funderar jag på att ta mig i kragen och bjuda ut den söta tjejen som jobbar på hamburgerstället intill jobbet på någon form av dejt. Får se om hon jobbar idag eller inte. Men sen är frågan vad man ska ta med henne på? Och om det är så smart att söka upp henne på jobb och bjuda ut henne. Hade mkt hellre sett att hon kom in till mitt jobb och att jag i samband med det kunde bjuda ut henne. För då blir det ju inte jag som jagar henne om man säger så. Men men vi får se hur jag gör. Om jag nu gör något alls. De senaste åren har ju inte direkt varit mina bästa kärleksår så att säga. Men det måste väl vända snart.


Förresten nu när jag har gjort om blogg och fått mig något av en sånnär färsk start. Så varför inte ha en fråga stund.
Ni ställer frågor i kommentar rutan och jag svara. Tror inte jag haft en sådan ngn gång. Iof så har jag inte jättemkt läsare eller folk som kommenterar i allmänhet men ändå. Kanske skulle vara roligt.

Men nu blir det iväg åkande till jobbet..

Kram kram Joel

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0