Trött och sånt..

Har typ nyss kommit hem från jobb. Är sjukt trött. Man blir typ det av att jobba mkt. Men ojja vad skönt det ska bli med lönen sen i februari. Riktigt mysigt. :D

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Hade hoppats på att blogglusten skulle återkomma när jag gjorde om bloggen men den har inte riktigt velat infinna sig. Ni som skriver blogg själva vet att man har perioder då man skriver mkt och perioder då man inte skriver så mkt alls. Just nu är jag typ i en torka. Visst hade jag säkert kunnat fylla ut lite text varje dag men jag vet som sagt inte vad jag ska skriva eller vad ni vill läsa...

Har sett en massa film på sistone oxå. Mest gamla klassiker. Greven av Monte Cristo från 2002 rekomenderar jag er att *host* ta hem *host*. :D


Kommentarer
Postat av: Annarki

ojojojojoj ny bloggdesign o allt!!

2009-01-20 @ 12:27:32
URL: http://annad.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0