På visby

Ligger just nu på en luftmadrass som har smygpunka och skriver blogg...

Tiden här har väl hittils inte varit den bästa men det ska jag skriva mer om när tillfälle ges.


Har funderat en hel del på det här med flickor och sånt...
Även fast det är 189 dagar sen idag sen min senaste kyss, smek och sex så saknar jag det inte så mkt som man skulle kunna tro. Det jag saknar mest är väl närheten och kramarna samt ngn som sover på ens arm. Och det har jag ju fått göra. För enligt mig så är det inget konstigt att en tjejkompis som e singel sover på en killkompis arm utan att det händer ngt eller ngt sådant. För är man bra kompisar så borde man väl kunna låna ut en arm?

Men även om jag skulle vilja fall hejdlöst för ngn så är jag lite nöjd med att vara singel oxå. För att se folk bli värsta tofflarna. Och det finns en hel del psykobrudar där ute som har inställningen att porr är dåligt, killar är bara svin och kan inte göra ngt rätt. samt en massa andra exempel vi inte ska dra allt för högt.

Så vad jag söker i en tjej har mer och mer kommit fram inom dom senaste 189 dagarna.

Hon ska vara självständig. Orkar inte med klängiga tjejer som inte klarar sig utan att sitta fast vid höftbenet på en när man är på fest eller på stan eller med vänner. Utan ett jag och ett du kan det aldrig bli ett vi.

Hon ska vara social.  Jag ska kunna lämna henne med mina polare och hon är med i samtalet. Hon ska även som jag vilja prata med många människor på fest eller krogen. Sen ska hon även ha ett stort socialt nätverk. Precis som jag har. Går nästan lite under självständighetsgrejjen.

Hon ska ha humor. Helst ska hon ju dela min dåliga humor men hon ska absolut gilla ironi och sarkasm. Sen så gäller det ju att hon förstår när jag skämtar.

Hon ska vara sexuellt självsäker. Och då menar jag inte att hon ska ställa sig och strippa på bord eller gå runt i genomskinliga kläder. Utan att hon ska ha ett humm om vad hon gillar men även kunna exprimentera. Viktigast är ändå att man ska kunna föra en dialog om sex. För kan hon inte prata om sex som vilket samtalsämne som helst går hon fetbort. Tyvärr.

Hon ska vara relativt vältränad. Jag gillar smala tjejer och inte pinnsmala men tjejer som är ganska propotionerliga i sin kroppsform. Jag önskar att jag inte hade den preferensen men nu har jag den. Tyvärr
Snyggaste kroppsdelen jag vet på en tjej är en nice rumpa. Men inte för mkt junkinthetrunk. Hellre liten och greppvänlig. Sen vad det gäller bröst så har jag väl inga direkta önskemål. Hellre små och fast än stora och hängiga antar jag.

FInns säkert fler egenskaper jag skulle vilja ha men som jag inte kan sätta ord på. Och nej allt krävs inte utan det är mest önskemål om den perfekta kvinnan.


Men det blir väl mest en dröm för mig. Jag är ju trots allt Joel. Tjejernas favorit pojk-vän.






Kommentarer
Postat av: erika

hahaha, du kanske ska sänka ribban lite, om du anser en tjej som inte gillar porr, som psykiskt störd.
& du snackar om att du är så nöjd med bara platoniska relationer, men ändå refererar du i alla dina inlägg om hur länge sen det var du hade sex & sex är oftast huvudsaken.

går inte riktigt ihop för mej. tell me?

2008-01-04 @ 01:31:02
URL: http://littlebird.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0