Jävla Kim, solbrännd och kramsugen

Jag säger det rent ut. Jävla Kim Andersson. Spelar man högernia och är en skytt och gör typ 1 mål på en match förtjänar man inte vara på planen. Iaf inte så mkt som han var. Bättre låta någon annan spela då. För han kan ju faan inte göra det längre. Han var bra när han var ung och hungrig. Nu är han kass. Och då har vi inte ens pratat om hans försvarspel. För det finns inte ens.

Jag skulle vilja höra honom kommentera dagens missade OSplats samtidigt som han ser på hela matchen. Undrar vad han har att säga till sitt försvar.


Annars idag så har jag legat nere på stranden och solat så nu har jag brännt mig på ryggen. Skönt. :D
Man måste ju typ ligga på magen när man är på stranden här nere. Många fina flickor med tajta kroppar och små bikinis som ligger runt en ju. Då ser det ju inte så jävla bra ut att resa flaggan lixom. :P

Så jag måste kramas med ngn snart plus lite till. Så jag slipper gå runt och vara småkåt hela jävla tiden. Samt att jag kanske slipper att vakna med minnen från grova sexdrömmar. Speciellt dom jag har just nu. Visst dom är trevliga på sitt sätt men kunde handla om andra personer så hade jag varit gladare. Då hade det inte varit så farligt.

Nej nu blir det att starta om datan och spela lite CS lr lite WOW. har inte bestämmt mig än. Får se...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: erika

asså, jag kan inte låta bli att läsa din blogg, fast jag borde, för jag lackar fan varje gång.



wtf är det för fel på dig??! jag hoppas att du överdriver nåt brutalt, när du skriver om ditt "problem" på stranden. har du ingen som helst jävla självbehärskning?? du har en sak i skallen hela tiden, och du undrar varför du inte har en flickvän?



desperation luktar milsväga, just so you know.

2008-06-09 @ 11:10:08
URL: http://littlebird.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0