Jag vet, jag vet, jag vet...

Att jag är urkass på att uppdatera. Men Jag känner inte att mitt liv just nu är tillräckligt intressant att skriva om. Och jag vill inte bara ha en blogg där jag skriver att idag mår jag piss. Igår mådde jag oxå piss. Utan jag vill ha en blogg som kommer med tankar som får mina läsare att tänka efter oxå Eller åtminstonde får dom att läsa ngt positivt.

För ibland känns livet faktiskt ganska meningslöst. Och jag vill inte känns så. Jag vill skratta, le, umgås med vänner, ha min egen bostad och vakna bredvid ngn som ser mig i ögonen, stryker mig på kinden och säger att hon älskar mig. För kärlek har det varit ont om det senaste året typ. Eller nästan 2 år. Så långe har jag inte varit singel sen jag blev av med oskulden. Själva sexbiten saknar jag inte så mkt längre. Visst kåt är man ju och så men det är förspelet och eftermyset som jag saknar. Speciellt känslan av samhörighet. Den känslan kan man inte få av en kk.

Så just nu flyr jag lite ifrån min egen verklighet in i dataspels världen. Har blivit admin på svenskapolare. En cs community med massa sköna pojkar och flickor som är jävligt trevliga. Varav en utavdom, Micke var och hälsade på igår med en tjejkompis som tydligen var lite av en beundrare av mig. Väldigt söt flicka faktiskt. Men tillbaka till micke. Vi har kännt varandra via cs i typ ett år och snackat i spelet iaf ett par timmar i veckan i snitt. Så det var lite halvskumt att träffa honom och sätta ett ansikte till rösten. Men det var lika lätt att umgås i verkligheten som via spelet vilket var nice då jag kanske ska stanna till där på tisdag då jag ska upp till stockholm på en jobbintervju.
 Tänker inte avslöja mer om den just nu utan forsätta med att berätta när jag ändå är uppåt landet tänkte jag stanna förbi västerås där micke bor och sova där mellan tisdag till onsdag.

Nej nu e klockan 8 och jag har varit vaken till och från sen typ 5. :P Lagom roligt men vad ska man göra. Kanske hoppa ut på en ciggeluring och sen ta sig en macka eller två innan man bränner en uppvärmningsskiva till handbollsmatchen idag. Säsongens sista hemma match. Mot min fd klubb Brukspojkarna från Deje.

Ska försöka bli bättre på att skriva blogg om saker jag tänker på när jag tänker på dom och inte i efterhand så det blir fler och mer intressanta inlägg..

Kram på er så länge

Kommentarer
Postat av: L|ten

Härligt att få ett livstecken lite då och då.

2008-03-09 @ 16:24:29
URL: http://dizzythoughts.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0