Ask fate

Jag känner för att låta fingrarna dansa sådär så det blir en lång och djup blogg men samtidigt orkar jag inte det idag. Får ta det på fyllan istället. Brukar gå lättare då...

Så istället frågar jag min winamp om saker.
Har nog skrivit om leken i en tidigare blogg. Men vi skriver det igen. Leken har bara ett par enkla regler.

1. Ladda in alla låtar du har till spellistan.
2. Blanda spåren. ( Misc /sortera / slumpmässig lista) Helst fler än en gång.
3. Ställ en fråga om vad som helst. Svaret får dock inte kunnas besvaras med bara ett JA eller NEJ.
Exempel på fel: Kommer vi ha kul ikväll? Ställ istället frågan: Hur kommer vi ha ikväll.
4. Tryck på next. Låten besvarar din fråga.

Sen finns det sätt att utveckla leken beroende på om man leker den på fest eller om man sitter och filosoferar med kompisar eller om man sitter i bilen med en ipod. Men där har ni grunden iaf. Happy lekning!

Men nu till mina frågor:

1. Hur kommer det gå på nya jobbet?
2. Vad kommer jag tänka om nästa tjej jag blir kär i första gången jag träffar henne?
3. Hur kommer hon tänka om mig?
4. Hur skulle mina vänner beskriva mig när jag e nykter?
5. Hur skulle mina vänner beskriva mig när jag e full?
6. Vad kommer helgen att innehålla?
7. Vad är meningen med livet?
8. Hur kommer jag se på livet om 15 år?
9. Vad kommer jag tycka om min blogg om 15 år?
10. Beskriv hur min framtid kommer se ut rent generellt.

Och svaren. (siffrorna inom klammrar är låten nummer)
1. (4540) Paffendorf vs Real Booty babes - Smile (club mix)
2. (7031) Cobra Charlie - Cornelias Blod
3. (3610) Pimp! Code - Like a rocket (b-laze remix)
4. (4069) Guns n Roses - Whole lotta rosie (live at the ritz '88)
5. (5526) Rally - Gunde deklarerar
6. (6250) Liam lynch - My United states of what ever
7. (2501) Dave McCullen - Bitch 2007
8. (3363) Ebba Grön - Staten och Kapitalet
9. (2644) Hellacopters - Soulseller
10. Dark Oscillator - Nero


Okej. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska tolka allt det där. Men vissa svar var ganska intressanta. :P
Och nej jag har inte fuskat för att få fram vissa svar. Det kommer av sig självt. Annars är det ju inget kul...

Ska snart lägga mig och sova men först vill jag bara säga att jag saknar min familj lite. Vet att det blir svårare att träffas och sånt just nu när jag bor på soffan hos en polare. Och dessutom har jag inte så mkt pengar att resa för. Men vi tar igen det. Speciellt du och jag syrran. Vi ska rocka i höst!

Natten på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lilla syster,

jag saknar dej med broder, <3

vi kommer äga sen i höst!, :)

då ska jag allt spara ihop pengar och komma ner till dej så ska vi ha lite kul, :D

Ha de jätte bra och hälsa tack till Bobba och dom andra där nere som tar hand om dej! <3

2008-05-22 @ 16:35:56

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0