Bobba blogg.

Bobba sa till mig att skriva blogg så då gör jag det. Vill ju inte göra min sötnos ledsen ju.
Fast han påstår att det är jag som är hans biatch men det stämmer lixom inte... Men låt han leva i sin drömvärld. Det är han värd. :D

Men visst är han söt?
 



Annars har kvällen varit nice. Hängde med Sabina och Linn ut och drack en öl och var sociala. Alltid trevligt..

Och nu håller Bobba på och mobbar Jenny lite. Han e stygg. Men bättre att han är stygg än att Meanbunny tittar fram. ;P


(tyst inre monolog) I NEED SOME HUGS AND LOVING SOON!

Men jag har inte längre tur när det gäller flickor. Eller med livet i allmänhet iof. Skulle behöva en flicka som är snäll och tar hand om mig till viss del. Har haft en sån flicka men tyvärr så tog jag henne för givet. Men shit happens.

Nej nu blir det att glo på tv en stund tror jag. Eller försöka få Jenny att laga mat åt oss. ;P

Natten...

Love you all!

Kommentarer
Postat av: kingen

haha vadå min blogg, bråka inte med the man, jag cuttar dig.

men å andra sidan är jag sjukt snygg på den bilden.



ps det är gött med rödvin

2008-05-17 @ 03:21:39
URL: http://jag.bloggar.inte.com
Postat av: Rebecca

Haha, Joel!



Student är det den 13 juni, kom gärna och kolla på mig, Egoina och de andra då. På torget är vi vid fyra, sen är det studenttältet på kvällen där jag tror att man kommer in bara man är över 18! :)

2008-05-18 @ 19:56:24
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0