Det darrar i ballen...

Nej jag menar inte snoppen utan skinkan. Har små lätta muskelryckningar i den sedan vandringen hem. Och imorgon blir det vandring både till och hem från jobbet.

Tog lite bilder på vägen hem idag oxå.

1. 2. 3. 4.

1, 2 och 3: Lite bilder från vägen
4. Me and my ipod.

Sen gjorde jag en videoblogg. Får se om vi lyckas få in den här under.
Kommer ta lite tid för jag ska redigera det lite så jag får det lite som jag vill ha det. :P
Men det kommer i en edit. :P


Sådär nu har jag fixat det som videobloggen skulle fixas med. Bara dra och slita lite i brightness/contrast lite. :P
Blev sjukt sugen på att göra massa film nu bara.  :S Men får ta det senare tror jag.
Men här är iallfall dagens videoblogg. Kanske kommer fler. :P




Sen har jag i övrigt haft en väldigt trevlig dag. Där jag träfft en kändis när jag jobbade. Dock inte lika känd som Egoina (tack för alla besökare) så jag tog ingen bild men Claes Malmberg var det iaf. Småprata lite med honom innan han skulle vidare till Borås. Sen så gick ju hem. Pratade vidare med en söt flicka jag började prata med igår på msn. Sen så skulle hon handla så jag gick ut och tjöta med henne. I typ1½ timme. Väldigt trevlig flicka. Tror inte hon har rabies iaf. Men man kan aldrig vara säker. Efter det så har jag sett på filmen 88 minutes med Al Pacino. Väldigt trevlig film måste jag säga. Och nu skriver jag blogg igen. :P

Men nu blir det snart natten.

Ska ju upp vid 7 imorgon för att gå till jobbet vid 8:15-8:30 för att börja jobba vid 10. Sen ska jag gå hem från jobbet vid 15. Hemma 16:16 typ. Sen är det träning vid 18-20. Kommer vara död imorgon kväll. Menmen det går över innan jag gifter mig. :P

Kram kram Joel

Kommentarer
Postat av: P

Avskyr att skriva i bloggar men har svårt att låta bli just nu. Smugit runt lite och hamnade i din gamla blogg,vill bara påpeka att du knappast behöver ha kasst självförtroende,du är ju helt klart en man skulle kollat efter på stan :). Ha det gott!



2008-05-27 @ 22:31:32
Postat av: inte bjoob

jag tycker du är jättesöt, men du får fan fixa disken någon gång slacker



puss

//detta är inte bjoob

2008-05-28 @ 01:45:15
URL: http://what.is.a.blog.com/intebjoob
Postat av: Annarki

ah, darling! jag saknar dig! kul med videoblogg =)

2008-06-02 @ 14:27:13
URL: http://annad.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0