Long time no blogg

Sådär nu var även jag överflyttad till det nya systemet. Ser lite knasigt ut men det funkar väl antar jag.
Har hänt massor senaste tiden. Umgåtts mkt med folket här och jobbat och spelar wow.
Vet inte riktigt vart jag ska börja så jag vet inte riktigt om jag ska låta bli eller inte.

I fredags hade vi lite grillparty ute vid Lillolas. Var riktigt mysigt. Hoppas på fler sånna kvällar. Bara att hoppas att jag är på lite bättre humör när dom inträffar som har lite mer pengar så jag kan inhandla alkohol oxå. Visst var det gott med korv men lite öl till det hade inte suttit fel.

     

Vet om att bilderna ser lite korniga och knasiga ut och det är meningen. Har hittat ett pluginfilter tillverkat av Alienskin som jag förälskat mig i. Alien Skin Exposure 2 heter det. Och gör så att dina digitala bilder ser ut som olika typer av analoga fotokopior. Gillar framförallt effekterna av polaroid. Det är dom jag slänger på bilderna för att få det rätta suddet. :P Kommer komma fler bilder i den stilen. Ska bara fixa och trixa lite mer först.

Övrigt i helgen så blev det chill på lördan hos Fille med lite öl och Guitarrhero (som jag för övrigt suger getpung på) Sen igår så var det bara att slappa hela dagen. Iof var jag på fotboll och såg på när Anita Blåtå spela. (hon heter inte så egentligen men nu gör hon det) Bilder från fotbollsmatchen kommer nog när jag pallar lägga in dom i datorn. Har ju inte min multilåda här så jag får använda läs in scanner programmet som tar år och dar för att ladda in. Men men sånt är det antar jag.

Måste sätta mig ngn dag och sortera ut min externa nu oxå. Har sparat allt jag ville spara på den från hårddisken innan jag blåste den. Så man kanske borde titta igenom hur mkt där som är totalt onödigt. Vilket om man känner mig så inser man att det nog är en hel del tyvärr. Jag är lite av en sparare när det gäller data men en riktigt slösa när det gäller pengar.

I övrigt så går det skit på jobbet och med flickorna. Har ännu inte sålt ngt på jobbet men det är ju bara 3:e dan så det kommer väl igång hoppas jag. Men med kronofogden i nacken och ett jobb där jag bara får lön när jag säljer så kan jag inte jobba utan att sälja allt för länge..

Och flickorna finns ju där det vet jag. Bara jag som inte tar steget ut för att göra ngt åt det då jag inte tror på att det skulle kunna funka långvarigt med dom. Tyvärr. För dom är både söta och trevliga. Men jag vill ha ett fast, långvarigt förhållande med ngn som håller mig på jorden när jag behöver det, ngn som kramar mig när tårarna hänger på ögonfransarna och ngn som ger mig en knuff i ryggen då det är nödvändigt.
Och sånna flickor finns det vet jag. Har träffat sånna och fångat in dom tidigare. Ska bara lyckas med det igen...

Sen så har jag nu officiellt slut på cigg så jag får nog sluta röka oxå.
Kan bli en intressant dag imorgon...

Nej nu säger Bobba om jag inte slutar att vara så emo och blogg så klipper han internet för mig...

Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jess

haha problemet är att jag inte riktigt vet :p vet inte storlek eller nått alls. Loggan är ju sååå tråkig så den vill jag inte ha med utan har den som visningsbild bara och bakgrunden är en tillfällig så ja hitta på nått :-D bloggen är istället för hemsidan som nu är nere men det behöver inte vara stelt och trist så att säga.

Kram Jess

2008-05-13 @ 14:02:56
URL: http://angeldust.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, där ser man. Tack så mycket, blir väldigt smickrad av dina ord. :) Kan dock inte se andras ip.. Visste inte att man kunde göra det? Så jag har iallafall inte undrat, hehe.



Ser ut som att du haft en härlig helg, vilka vackra bilder över vattnet. Är det Skåne? Gillar filtret du använde, själv kan jag nästan ingenting om photoshop. Försöker göra lite kontrast men inte ens det är jag något vidare på. ^^ Haha.



Och hoppas att det vänder på jobbet och att du får något sålt. Vet att det kan vara svårt sånt där, provade själv på det några dagar förra året. Men det företaget var helt oseriöst och chefen frös de anställdas löner, sålde allt och flydde utomlands. xD Ups. Tror de fick fatt på honom sen dock. Vet iallafall att om man är en bra säljare så kan man tjäna grymt mycket pengar. Så lycka till!

2008-05-13 @ 17:21:27
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Doris

hej joel de va länge sen..du vet ju att ajg bara agillar små bananer men jag undrar om vi kan göra iordning mig blogg lite mer och sen att man kan lägga till kontakter och sånt där du vet .. ha de bäst Kramar //Doris ;)

2008-05-13 @ 23:21:40
URL: http://thedoris.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja håller med dej att de går skit på jobbet..

Man vill typ skjuta sig i huvet!

2008-05-14 @ 19:52:21
URL: http://sarakechi.blogg.se/
Postat av: Lilla syster

så broder ska sluta röka ?!, :P de är bra <3 :) puss på dej bror

2008-05-14 @ 22:09:32
Postat av: Jess

laskkarlstad.blogg.se (du får nog lägga upp den med för fatta inte det :-p)

2008-05-16 @ 16:31:42
URL: http://angeldust.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0