Måste bara passa att tipsa...

om lite skön musik och trevliga filmklipp. :P



Navid Modiri och Gudarna - Låt mig va

Som jag ska försöka se dom i sommar igen. Så sköna låtar och sån härlig stämmning på deras spelningar.




Freddie Mercury Tribute consert. Elton John, Axl Rose - Bohemian Rhapsody

Gillar den här versionen av låten. Dels för att på något sätt känns det svårt att se dom två som gör den på scenen tillsammans men det funkar så otroligt bra ihop. Visst ingen slår Freddies röst och hans utstrålning på scen.
Men det här har högt underhållningsvärde.





E-Type - This is the way

Vet att det kanske är en konstig låt att tipsa om då typ alla hört den någongång. Men jag ska visa er varför en vacker dag. När jag gjort min version på videon med ett par polare. (Lidköping kom ner så filmar vi)

Kommentarer
Postat av: Blondie

lugnt gubben...Lidköping kommer te undersättning!!! fast ja få träna lite först :P

Kramar Blondie

2008-05-31 @ 21:18:27
URL: http://tfbit.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0