One Tree Hill

Som ni som läser min blogg ofta vet så är jag ett stort fan av One Tree Hill. Så det är lite jobbigt att jag nu tittat på säsongsavslutningen för säsong 5. Och shit vilken cliffhanger dom lägger in då. Blir så lite jobbigt att vänta för att se hur det slutar. Vill inte avslöja för mkt för er som oxå följer serien. Men jag vill ha nästa avsnitt typ nu! Men det får jag inte...

Så jag ska sätta mig och trixa med bloggdesign tror jag. Om inte jag och min Bobba ska slänga på ngn film eller nått.

Btw så får jag iaf testjobba på OkQ8 vid milstolpen. Börjar på måndag nu 9-15. Så nu ska jag bara lyckas ta mig dit oxå. Men det kommer nog gå bra. Jag brukar kunna lösa sånt. Så nu ska vi bara fixa till det med flickfronten oxå. Inte så att jag måste ha ett förhållande direkt men det vore trevligt att ha en testjobbsperiod där oxå. ;P

Och för er som är lite nyfikna så kommer designen jag kommer jobba fram för bloggen att ligga på http://jcw.blogg.se/test . Bara att kika in. :P Kommentera gärna i detta inlägget dock om vad ni tycker om den. Eller i chatboxen.

Kram Joel

Kommentarer
Postat av: Lilla syster,

bloggen var ganska fiin, du gillar den bilden där du sitter i gräset va?, hoppas du mår bra ! <3

och lycka till med jobbet nu! :)

saknar dej broder, puss å kram <3 love you

2008-05-20 @ 22:35:37

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0