What I need...

Skulle egentligen behöva prata av mig. Få bägaren att rinna över. Men nu är inte rätt plats eller tid. Tyvärr. För det hade som sagt varit behövligt. Men jag vet inte vart jag ska vända mig riktigt. Jag skulle behöva ngn som är min ryggrad. Ngn jag kan vända mig till och verkligen vara ärlig ända ner till botten av min själ. Men sånna personer är svåra att hitta tyvärr. Men nog om det. Nu blir det snart natten här för jag vill bara att den här dagen ska ta slut. Och att det ska bli måndag så jag får börja på nya jobbet och ta tag i mitt liv.

Vi hörs!

Imorgon blåser vi datorn här så vi kan installera wow här. Bobba och Fille tjatar på mig så det är nog dags igen. Få se om jag fastnar lika mkt som dom har.

Godnatt.

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0