Lite småslö idag.

Igår vart det fest. Och jag hade SKITskoj. :D Var en såndär lyckad förfest där att sjöng med och dansade och hade trevligt. (Här i skåne dansar man alltid på förfest nästan mer än man dansar på krogen)
Sen efter förfesten blev det en sväng på gränden. Och ännumera dans. :D
Sen gick några vidare till Akropolis. Gick dit jag med efter en stund och hade en överläggning med värdinnan om man säger godkväll, god afton eller godnatt när man hälsar på någon man träffar och klockan är runt midnatt. Vi kom inte fram till något klockrent svar så vi sa hej istället tillslut.

Sen blev det tyvärr lite tjaffs så jag fick lämna min öl och släcka ciggen för att lugna ner en kompis som vart lite upprörd. Självklart ställer jag upp på sånt. Hur som helst så blev vi sittande på torget en bra stund innan det var dags att gå hem. Stannade till på Olivers och köpte mig en burgare. Träffade en snubbe där i kön som varit på fest som mig. Vi disskutera en bild som jag har på honom. Kanske borde lägga upp den men då måste jag censurera den lite först bara....



Sådär nu har jag "tagit bort" flickornas identitet från bilden. Vi tjöta lite tills han och hans tjejkompisar fick sina burgare. Sen när jag fick min gjorde jag en god gärning. Jag väckte en snubbe som satt och hade däckat utanför olivers och sa till honom att vi skulle vandra hem. För där ska man inte sitta. Vi vandrade på och snacka lite. Han ska för övrigt lära mig kroatiska och sen ska vi åker ner till Kroatien och träffa flickor. Men när jag stanna till vid posten ungefär för att tända en cigg så fortsatte han att gå. Hoppas han kom hem ordentligt.

Sen gick jag och Fille och snacka en sväng. Visade honom vart lägenheten jag ska försöka få ligger. Om jag nu får jobbet på tisdag. Vilket jag verkligen hoppas att jag får. :D För jag känner mig verkligen som hemma här i Landskrona.

Nej nu blir det nog ut på balkongen ta en cigg. Kolla om det blev Rhodos idag och käka lr om man ska titta in till pizzerian som ligger ordagrant vägg i vägg med där jag sitter. :P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

tjena fan.. det e jag på den bilden..:) vem fan e tjejerna för jag kommer fan inte ihåg dom.. hehe.. allt bra annars?

2008-04-28 @ 17:39:08
Postat av: Joel

Ja tjena Jimmy. :P Hehe. Kommer du inte ihåg den festen? ;P Jodå det är bra letar jobb så jag kan flytta ner och bjuda in dig på fest igen. ;P

2008-04-28 @ 19:34:01
URL: http://jcw.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0