The best mom in the world

Jag har nog världens bästa mamma. Även om hon ibland mer uppfattas som en vän när man pratar om henne för jag kan verkligen prata om allt med min mamma. Precis allt. Och ja det innefattar sex oxå. Min mamma i stora drag om hur mitt sexliv är. Och det kan låta jävligt skumt men det är jag ganska glad över. Jag har aldrig behövt dölja ngt eller hymmla med ngt. Och då snackar jag inte bara sex utan mer med alkohol och sånt. Som när jag gick i 8an och jag och en polare hade köpt en 7a martini att festa på innan ett disko. Jag ställde den på mitt rum ganska synligt. (På mitt skrivbort) Sen drog vi ut en sväng och fixade ngt. Sen skulle jag hem och göra mig iordning och min flaska stod inte kvar. Jag frågade mamma var den var och hon sa att den stod i barskåpet. Men ska du verkligen dricka den? Nej svarade jag . Inte bara jag. Jag och polaren ska dela på den. Mamma svarade med okej men då dricker ni den här och tycker jag att ni är för fulla så blir det inget disko utan då stannar ni här. Det är helt upp till mig. Okej sa jag. Och det blev disko. Men det visade för mig att jag behövde inte smyga runt med alkohol eller ngt sånt. Vilket har lett till att jag tycker jag har en ganska sund syn på det. Jag dricker för att det är gott. Även om jag festar ganska mkt så är jag inte den som häller i mig massa sprit bara för att bli full utan jag dricker för att det är gott och för sällskapet.

Sen är morsan lite knäpp ibland oxå På ett bra sätt.

Som när jag och en polare skulle ha 2 tjejer på besök hemma hos mig för att titta på film. (tror det var i 7an) Så sa jag till mamma att hon inte fick komma och ställa ngra pinsamma frågor. Mamma stod i köket och gjorde ngt och svarade lixom okej. Så jag tänkte inte mer på det. Tjejerna kom och vi gick in på mitt rum och ett par minuter in i filmen knackade de på dörren. Mamma öppnade, stack in huvudet och sa: "Hej det är jag som är Joels mamma men jag ska inte störa er för jag fick inte ställa några pinsamma fråga så jag ska gå nu." Sen stängde hon dörren och gick ut. Det var självklart det jag menade när jag bad henne att inte ställa några frågor.

Nej nu ska jag sluta prata om min mamma. En vacker dag kanske jag berättar om dom 2 skämten mamma lärde mig innan jag åkte på sommarkollo mellan 5an och 6an. Dom är inte direkt rumsrena om jag säger så...

Kommentarer
Postat av: Doris Kanske???

Jag gillar din mamma joel. Hon är snäll hon hehe :P

2008-04-22 @ 08:48:33
URL: http://thedoris.blogg.se
Postat av: Amelie

det verka ju inte direkt som en super serie :P haha, men de första intrycket är kanske inte alltid rätt :P
hoppas vi på xD

2008-04-22 @ 17:43:08
URL: http://amill.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0