One tree hill, klippning och soluppgång...

Yes ska allt slänga in lite bilder i bloggen nu för första gången på länge. Måste bli bättre på det så bloggen blir med intressant för er läsare. Även om jag någonstans i bakhuvet påminner mig själv om att jag skriver den för mig och inte för er. Men ändå..

Första jag tar upp i dagens/kvällens blogg är One Tree Hill. Har äntligen fått hem hela säsong 1 igen. Har spenderat större delen av morgonen till att se avsnitten igen. Och precis som när jag såg dom första gången så har dom ett sätt att hitta ngt inom mig och får det att reagera. Finns karaktärer där jag känner igen mig i och karaktärer jag önskar att jag var mer lik. En sån karaktär som passar in på det senare är Keith. Har saknat honom sedan han blev mördad i serien.
Han var en bra stabil punkt. Han verkar så lugn och harmonisk på något sätt. Sen visst han dricker ofta alkohol men vem faan gör inte det? Han är saknad i dom senare avsnittet hur som helst. Längtar redan till säsong 6 börjar sändas i Usa den 1:a September. Blir att tanka så fort det kommer ut typ. Vet iof vem Lucas friar till över telefon genom lite skvaller sidor men man vet fan inte...



Sen till nästa punkt. Klippning. Jag har klippt mig idag. Eller rättare sagt snaggat mig. Tröttnade på mitt tjocka hår. Även om det kanske inte var så jättelångt så får jag värsta ryamattan på skallen. Så jag snaggade mig. Här är iaf resultatet...



Tycker dock min näsa ser smått missbildad ut på efter bilden med vad ska man göra.

Och sista lilla ämnet är egentligen bara 2 små bilder från min hemväg sist jag jobbade natt och solen började gå upp..
Är det konstigt att man blir kär i skåne när man får uppleva sånna soluppgångar?

 

Första bilder är tagen på baksidan av jobbet. Andra bilden är tagen ifarten på cykeln på väg hem ca 10 min senare. Är det inte vackert?

Nej nu ska jag kolla vart fille tog vägen han snacka någon om att kröka och jag känner lite för att bli full och dra ner på stan och titta efter flickor (1 flicka i synnerhet. och träffar jag henne ska jag bjuda ut henne på dejt)

Kram kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emily,

så du använder den blåa cykeln ? (a)

sitter flaskan kvar oxå eller ? ;) heheh <3

saknar dej bror !

2008-08-24 @ 12:14:25
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0