Trött...

Jobbade 5:e natten irad inatt. Var ganska lugn men lite tråkigt då man inte kommer träffa stammisarna längre. Blir ju snart arbetslös. Så det blir att gå till arbetsförnedringen imorgon och tjöta med dom. Måste även skicka ut ansökan till det där gymmet. Skulle nog kunna passa mig som jobb. Ska bara lyckas sluta röka.

Annars så är det rätt lugn i livet just nu. Håller på att tanka säsong 1-4 av OTH (har säsong 5 på datan)
Måste bara skaffa mig en större extern så jag får plats med allt jag vill spara. Ska se om jag inte kan låna en peng av Bobba till det så får han tillbaka den när jag får lönen i september.

Måste även dela med mig av lite kul videos jag hittat på youtube...

Den första här diggar jag knatte, fnatte och tjatte. Inte för att dom heter så eller är lika dom men det är ngt med dom tre rakade snubbarna som får mig att le. Förmodligen att dom galna holländarna hade sjukt kul när dom gjorde videon. :P



Den andra här är en fin gammal 90tals dunkadunka klassiker. Anledning till att jag vill ha med den är det otroligt grymma animeringen dom kör i videon. Plus den otroligt sexiga dansen dom kör när dom står där på toppen av trappan.. ;P




Sista videon är inte en riktig video utan bara ngn som lagt upp en låt med en stillbild. Men jag har av ngn anledning kärat ner mig i låten. Förmodligen är det snubben i bakgrunden som säger " Spela lite törbodacountry patrick"




Nej det var allt för idag. Funderar på att starta om datan och kör lite radio. Eller om man ska se lite film. eller ska man fixa lite skivomslag Hades och hans Barracuda torrenter?  Aja det märker vi.. :P

Kyss mig i röva!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0