Dags att skapa en ny blogg.

Kommer inom ett par dagar att skapa en ny blogg. Då jag känner att jag behöver en nystart på mitt bloggande. Denna bloggen har tyvärr gjort sitt. Lite synd då jag verkligen gillar adressen. Men har inte fått några svar på mina mail till blogg.se även fast dom lovade mig ett svar när jag ringde deras kundservice. :S

Så det blir att skapa en ny blogg. Men jag återkommer när jag vet vad den ska heta med adressen och sånt. It's been kinda fun and nice. But you got to let go when you feel the time is right....

Kommentarer
Postat av: lillasyster,

vad kommer den heta då ? :) de blir nog bra brorsan! I love you

2008-12-19 @ 16:50:18
URL: http://longbent.blogg.se4

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0