Håll en tumme så Gudarna är med mig.. :P

Ska snart gå ner till banken och se om det går att få tag i den där jävla skitlönen. Så håll en tumme för mig.

Sen ikväll så ska jag på Navid Modiri och Gudarna. Kommer komma ut där alldeles för tidigt men vad faan gör det. Kan jag springa runt där och fota lite. Håller på att ladda systemkameran. :P

För er som inte vet vilka Navid Modiri och gudarna kommer här lite youtubegodis. :P

1.  Svenska Ensamheten. 2. Vi gör det här för att vi måste. 3. Låt mig va.


Så underbart det kommer bli. Kommer bilder från det imorgon tror jag. :P
Nu blir det dushen och banken. :P

Off we go!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0