Hej bloggen...

... jag vet att jag varit frånvarande men det beror helt och hållet på att jag börjat jobba natt så jag inte har orkat skriva på morgonen när jag kommit hem eller direkt suttit vid datorn när jag vaknat på eftermiddan. Har ju varit midsommar och en massa fester ju. Inte för att jag kunnat dricka ngt då jag skulle jobbat senare men jag har varit där och varit mer eller mindre social iaf. :D

Ska lägga mig och sova nu. Är dötrött. Kommer nog en videoblogg i eftermiddag tror jag. Ska bara spela in den och fixa lite. Har nämligen fått en snilleblixt (enligt mig själv iaf) Men det märker ni när inlägget kommer. :P

Bjuder på en solnedgång sålänge. Först den ophotoshopade versionen och sen det photoshoppade versionen.

Kram!


 

Natti eller godmorgon. What ever!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0