Helgen

Förlåt mina läsare att jag inte uppdaterat på ett par dagar. Varit mkt bara. Jobbat och varit på besök i lund och sen har det varit lite för varmt för att orka skriva ngt. :P Så jag har låtit bli.
Hur som helst hade jag en mkt trevlig helg i Lund. Hängde ju med Elin på inflyttningsfest hos Carro. Väl där träffade jag Ade och Anne som jag kände sedan innan. Mkt trevligt. Anne var dock nykter för hon skulle jobba dagen efter så hon fick vara fotograf. (vilket jag vet att hon e väldigt duktig på, så det är hon som tagit bilderna i dagens blogg) Blev dock ingen utgång som jag lite hade siktat in mig på utan vi stannade kvar och festade hos Carro ett gäng. Var mysigt. Sen somna Elin på min axel så jag beställde en taxi hem åt oss.

1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12.

1. Elin, Ade och Anne.
2. Lite festfolk (kommer bara ihåg vissa namn)
3. Jag, Elin och Ade
4. Tanja, Carro och ngn mer (sry)
5. Jag onormal, Elin normal
6. Jag smittade Elin med att vara onormal
7. Jag berättar ngt men Elin verkar inte vilja lyssna
8. Jag spår en tjej i kort om hur hennes kärleksliv
9. Rebecka posar framför Ade
10. Ade ser lite smårädd ut
11. Anne blev lite ledsen när hon inte fick vara bakom kameran längre. :P
12. Tanja, Ade och Carro visar vintermodet.

Sen kanske man bör skriva att man pratade i nästan 40 min med Blondie och Nemo i telefon på festen oxå. Minns bara vissa delar av samtalet. Typ det att jag tyckte att dom skulle flytta ner hit så kunde vi starta upp ett litet minikollektiv. Har för mig att dom tyckte det lät som en bra ide. Men det gör det mesta på fyllan så. Vet iaf att Blondie kommer ner vecka 28. Det ser jag fram emot ordentligt. ;D Då ska vi leta jobb till henne här. Saknar henne ju. :P

På lördagen så drog jag, elin, ade och tanja till lomma beach där vi mötte upp lite av folket från festen dagen innan. Var väldigt trevligt det oxå Men väldigt varmt. Sen efter stranden blev det en pizza innan jag tog tåget hem till landskrona och umgick med Thrana och dom andra.

Sen i går söndag så jobbade jag. Blev ringd när jag låg på stranden och tillfrågad om jag ville ta 14-2230 passet. Vilket jag självklart ställde upp på. TJÄNA PENGAR!

och idag har jag inte gjort så hemsk mkt. Mest slöat hela dan.

Sen har jag ett svar till Erika. Som kommenterade mitt inlägg här

Jo jag överdriver lite när jag säger att jag inte kan sola framsida för att jag har stånd. Det var mer en form av komplimang då jag tycker flickorna i skåne är väldigt fina att titta på.
Sen så kan det verka som att jag bara har en sak i skallen ibland när jag har mina sextankarperioder.

Sen visst kan jag verka lite desperat ibland men samtidigt så är jag inte sån att jag knullar första bästa bara för att få knulla. Då hade jag knullat fler än dom 5 ggrna jag idkat samlag på dom senaste 2 åren. Jag är ute efter ngt mer än bara sex. Men självklart är sex en väldigt viktig del för mig i ett förhållande. Och det är något som jag saknar i mitt liv just nu.
Både förhållande delen och sexdelen.

Sen så förstår jag inte varför du inte borde läsa min blogg även om du som du säger lackar varje gång. Fortsätt att kommentera då jag älskar att disskutera allt mellan himmel och jord. Dessutom vet jag att jag ibland uttrycker mig lite klumpigt och plumbt så jag måste förklara mig ibland. Och då är det bra att få det berättat för sig. :P

Samtidigt vore det lite roligt och se om alla ser mig som en desperatsextokig idiot som inte kan behärska sig. Är det verkligen så jag framställer mig själv genom bloggen?

KOMMENTERA!


Aja. Nu ska jag nog röka (ska sluta i know). Avslutar med en gammal bild på mig som jag fick från Ade på msn idag.
Vad säger ni? Är det bra att jag snaggar mig eller ska jag behålla mitt hår lite längre? ;P

 
Rökande joel 2003 och 2008. :P

Kram och godnatt. :P

Kommentarer
Postat av: Lilla syster,

Kommer ihåg din lägenhet väldigt väl, men att du såg ut sådär minns jag knappt, :)

du har förändrats lite du bror, komplimang

HOppas du mår bra och så, <3 KramKram älskar dej !

2008-06-10 @ 23:12:54
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0