Hmm.

Skrev ett inlägg om helgen vid midnatt men det verkar inte vilja dyka upp. Undrar om det kommer snart.
Ska hur som helst lägga mig framför tvn eller om jag sätter mig i fotöljen och slänger på en film. Har inte bestämt mig än. Tankade ju en hel del filmer inatt. När jag inte kunde sova..

Samtidigt så har jag lite skuldkänslor att jaginte spelat wow på ett tag. Måste ju upp min Paladin Night Elf lite högre. Men min data är inte helt överens med wow. Blir nog som bobba vill. En totalblåsning. Inte bara sån skitblåsning så man fabriksåterställer den. Hatar att blåsa datorer. Är så mkt man måste spara ner och fixa.. Sen måste man ju fixa upp det igen. :P

Aja. Det löser sig.

Kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tjena Joel.. De va ett tag sen! Hur är läget?

Ja har oxå tagit upp Wow spelandet igen.. fast på en privatserver :P

ha de!



kram jessie

2008-06-12 @ 10:53:07
URL: http://sarakechi.blogg.se/
Postat av: Lilla syster,

Haallå ? lever du ?, inte hört något på ett tag och bloggen verkar lite död ?, <3 miss you & love you !

2008-06-15 @ 21:18:30
URL: http://longbent.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur har du lyckats göra en Paladin Night Elf? :P DET undrar jag!

2008-06-17 @ 02:19:47

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0