Sleepless.

Har tyvärr inte kunnat somna än så vid halv 5 bestämde jag mig för att inte sova förrän efter jag jobbat. Hellre vara skittrött då än att försova mig. Ska ju bara jobba till 12 ändå så det är ganska lungt. Och som tur är så är det ju gratis kaffe och cola på jobbet. ;)

Annars så ser jag fram emot helgen faktiskt. Ska festa med Elin/Bönd. Vet inte vilken av personligheterna jag kommer stöta på. Det beror nog på alkoholmängden. :P Men fest och utgång blir det i Lund iaf på fredag. Sen blir det nog slappa, pizza och glass på lördagen. Tjöta en massa skit om allt och inget. Tänkte bränna en kopia på dvdskivan med alla bilder från festerna sen jag bodde här sist. Mobba henne lite. ;P

Men men nu ska jag ta en cigg och sen tror jag att jag ska ta sista bullen som är kvar sen igår när jag var och handla frulle till mig och bobba. :P

En såndär lyxfrukost med fralla (bulle), Cola, flänsost (mjukosten Puck), Nutella (som i choklad).
Mumsigt är det. :D



Frukost framför datorn.

Så godmorgon på er mina anonyma läsare.

Kommentarer
Postat av: Annarki

ah! nutella...!!!

2008-06-05 @ 14:27:44
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Andreas

nyttig frukost cola o macka hehehe ät nu riktigt bror;) heheheh kram på dig

2008-06-09 @ 16:48:07

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0