Feel the love.

Idag har varit en riktigt soft dag. Började med att Thrana kom till mig och Bobba för lite frukost. Och då menar jag inte nån normal frukost utan äkta L-A frukost. Coca Cola, 1 krs bullar och Flänsost (som egentligen heter Puck).
Sen kom även Göken hit och softa innan vi bestämde att vi skulle ta och åka ut till lokalen där grabbarna har sina ormar. Hämtade upp Robin på vägen och körde lite olagligt med Göken sittandes på ngt konstigt sätt mellan våra ben i baksätet. Men skoj var det.
Efter att ha matat ormarna med Råttor och deras små bäbisar så gick vi till Donkan och käka innan det blev dags att dra till Robin och lira PS3 med Gta IV. Fy faan vad nice den grafiken är. Riktigt sjukt snyggt. Man blir lixom kär i det. Det blir på önskelistan över födelsedagspresenter jag ska köpa till mig själv. Synd bara att jag inte fyller år förrän i december. :S

Så vi har suttit hos Robin fram tills nu. Varit en äkta slödag med grabbarna. :D

Ni som har väntat på bilder från senaste festen får vänta tills imorgon. Kommer då. Är ledig.
Utbildningen blev flyttad till måndag istället så vi får utbildningsdagarna efter varandra istället.

Men nu blir det nog natten tror jag. Är lite småtrött. ;P

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem vill inte ha ett PS3 till och börja med?! Men jag har turen att fylla år liite före dig... ;)
20 dagar kvar.

2008-05-03 @ 22:45:19
URL: http://emeliebo.blogg.se
Postat av: Jessie

Nää, inte råttor å deras bebisar :(

2008-05-06 @ 21:38:37
URL: http://Sarakechi.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0