Gårdagen och kvällen.

Vart lite onykter igår men jag hade väldigt trevligt. :P Var riktigt bra fest hos lasse först. Gemytligt är nog rätt ord. Även om jag var lite fylledum men det kommer inte att upprepas då jag inte har ngra pengar på mobilen och dessutom tagit bort det nummret. Så nu kan jag festa utan att vara rädd för att göra bort mig igen.

Vilket i sig känns lite skumt. Har väl typ precis nyktrat till och snart är det dags att börja festa igen. :P Men det ska bli skoj. Vi är en trevligt gäng som gillar att dricka ihop och skämta med varandra och ha trevligt. :P

Men men nu blir det duschen. Kräm på er!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0