Idag börjar det...

Idag ska jag ner till Malmö på min utbildning. Håll en tumme för att allt går bra och att jag hittar vart jag ska vara utan större bekymmer. Nog för att Malmö är lite stort men ja har ganska bra lokalsinne. Och så svårt är det ju inte att gå rakt från stationen ner till kaptensgatan. :P

I övriga nyheter så är min dator helt nyblåst. Vilket känns skönt ch verkligen märks på hur snabbt den startar upp nu. Och jag har installerat både steam och wow nu. Så nu ska vi köra på mitt 10dagarspass och sen fixa lite cash så jag kan spela lite mer. Dingade allt min warrior lite igår. Dock bara till level 3 men klockan var ju faktiskt 01 och jag skulle ju upp idag. Blir att lira lite ikväll medans jag och Bobba tvättar. ;P

Nej man kanske borde ta och hoppa in i duschen kanske? Så man är fräsch och najs när man sätter sig på pågatåget och svettas i dagens fina väder? :D

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0