Små ljusglimtar i vardagen.

Dagen ljusglimtar var:

Jag och Sara muppa oss på jobbet som vanligt. Är alltid skitkul att jobba med henne. Vi har samma sjuka humor så vi bakar tuttbullar där bröstvårtorna oftast ramlar av.

Sen fick jag sms från en söt flicka som ville hitta på ngt men jag jobba ju så vi ska styra upp något ngn annan helg. Ser jag fram emot.

Sen på vägen hem kommer denna låten upp på ipoden. Den e lång men så ärlig text. :P
Jag bara får ett stor leende på läpparna bara jag tänker på den.



Snacka om dagen I-landsproblem. :P

Nej om man skulle ta och slänga på någon film och försöka sova så man får sova lite innan bobba kommer hem från krogen. Lär förmodligen bli väckt inatt igen för dom ska efterfesta som jag blev sist dom var ute.

Jag måste hitta mig en annan bostad snart. Det här funkar inte längre...

Kram kram

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0