Another midnight run...

Yes ännu en natt och jag sitter vaken... Igen.. Varför? Jag vet faktiskt inte riktigt. Bara blir så. Även om jag är trött så verkar jag inte vilja somna. Tror jag vet varför men det är inget jag vill ta upp i bloggen just nu. Låt oss bara säga att jag har vissa saker jag vill ändra på.

Men tills jag har medlen och möjligheterna till det så får det vara som är.

Men nu till vad jag ville göra med kvällens/nattens blogg.

För ett tag sen så skrev jag ett inlägg på fyllan. [Här] Där jag beskrev en onykter Lucas ur OTH. Nu har jag fixat upp klippet på youtube så ni får se vad jag menar. Jag behöver en sån fylla nu.



Sen har jag ett klipp till som jag måste visa er från OTH. Det är från senaste avsnittet av serien.
För er som inte sett säsong 5 lr ngt på säsong 6 så har Haley och Nathan fått världens coolaste unge.Jamie. Som ni själva kommer se i klippet. För att köra lite lättare bakrundshistoria så har Debbie (Nathans mamma) träffat Skillz på en onlinedejtingsida och fastnat för honom och eftersom Skillz och Nathan är gamla klasskamrater så har dom smugit runt bakom ryggen på Nathan. Men Jamie har alltid koll på läget.


Nej nu ska försöka sova igen. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha det är låååångt ner till stan minsann

2008-09-24 @ 15:53:52
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Annarki

Joel, tack och PUSS på dig!!! :)

2008-09-24 @ 17:26:25
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Åååh OTH!! :) Älskar de

2008-09-27 @ 10:57:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0