Bloggen kommer tillbaka...

Efter att ha haft ett så kallat uppehåll i bloggandet kan jag meddela att jag tänker återvända. Ska fixa om designen och vissa funktioner här på bloggen för att få det mer som jag vill. Fick inget svar från supporten på mina frågor så jag är lite besviken men shit happens..

Nu ska jag bara "införskaffa" photoshop igen då jag blåste min dator på typ allt så jag kan fixa designen.

Men räkna med att den kommer upp inomen en vecka..


(btw jag ska jobba 14-2230 och jag har inte somnat än. Grattis till mig!)

Kommentarer
Postat av: Emi

Är det du på headern? :-)

2009-01-06 @ 02:09:22
URL: http://missmilly.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hallå där! Vill du vinna en pimpning till din blogg eller kanske ge bort den i present till någon? Kolla in tävlingen på min blogg! / nadia '

2009-01-06 @ 10:31:22
URL: http://alkhatib.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0