Once again I meet you my nemisis...

Sitter här i mörkret ännu en natt då jag inte kan somna. Så jag vet inte ens vart jag ska börja för att få ur mig en del så jag kan somna.. Det känns bara förjävligt allting. Just nu finns det inte så mkt som får mig att le inombords när jag ler utombords. Utan det är mkt ett spel för galleriet tyvärr. Visst jag har stunder då jag nästan inte får luft för att jag skrattar men jag känner mig inte på långa vägar lycklig. Det finns alldeles för mkt skit i mitt liv just nu, eller ja skit och skit, det finns för mkt som går emot mig... 

Kommentarer
Postat av: Annarki

kram på dig!

2007-11-18 @ 23:00:34
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: mady

i rock! glömt bort din bloggadress och gissade på denna ^^ sicken timing! :D

2007-11-21 @ 22:50:00
URL: http://nakedversions.blogspot.com

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0